google-zoektermen-content-creatie

Google zoektermen gebruiken voor goede content creatie

28 oktober 2019SEO

[vc_row css=”.vc_custom_1572294480046{padding-top: 0px !important;padding-right: 20px !important;padding-bottom: 30px !important;padding-left: 20px !important;background-color: #f7f7f7 !important;}”][vc_column][vc_column_text]Wil jij de zoektermen gebruiken om hoger te komen in Google? Of wil je goede content creeren waarin je slim zoektermen gaat gebruiken? Zit jij nog met de eerste vraag in je hoofd? Dan gaan we in dit artikel je meer vertellen over hoe je goede content kan creeren die je helpt nij hoog komen in Google maar ook de bezoeker kan converteren naar een lead.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Wat kun je van de zoektermen leren?

Zoektermen in Google, die je in het zoekwoorden onderzoek die wij voor je gaan maken gaat vinden, kun je beoordelen op hoogste zoekvolume en laagste concurrentie. Maar er is nog een waarde die juist in de zoekwoorden onderzoeken die wij uitvoeren aan bod laten komen. De onderlinge verbindingen tussen zoekwoorden. Je kunt op basis van het zoekgedrag van je doelgroep je doelgroep beter leren begrijpen. Deze nieuw verworven inzichten kun je vervolgens in content verwerken die zowel helpt bij jouw vindbaarheid in Google verbeteren als bij de informatie bieden en antwoord geven aan jouw doelgroep. Maar hoe pak je die content creatie nu echt goed op?

Content creatie naar een hoger niveau tillen

We kennen allemaal de website waar maar 6 nieuwsartikelen per jaar op staan. En voor veel bedrijven is eens in de 2 maanden een nieuwigheid hebben al heel wat. Maar laten we het perspectief eens van ons als bedrijf, als uitzender loslaten en meer aansluiting zoeken bij de doelgroep, de ontvanger. Denk je dat jouw doelgroep meer dan eens in de twee maanden met een vraag zit? En denk je dat de vragen die jouw doelgroep zich afvraagt breed zijn? Het antwoord is in de meeste gevallen postief. Je doelgroep heeft veel vragen en zit dagelijker op internet om hier antwoord op te zoeken.

Contentcreatie met de doelgroep in gedachte, op die manier ga je heel andere content creeren. Nu is 4 keer per week een artikel plaatsen veel makkelijker.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_row_inner css=”.vc_custom_1572294569829{padding-top: 10px !important;padding-right: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;padding-left: 10px !important;background-color: #fffadb !important;}”][vc_column_inner][vc_zigzag color=”orange” css_animation=”fadeInDown”][vc_column_text text_color=”#000000″]Doen: Schrijf 5 vragen op waarvan je zeker weet dat je doelgroep zich dit afvraagt. Als je al gestart bent kun je bij het volgende contact met een klant de vraag stellen. Ben je nog in de opstartfase van je bedrijf? Google dan eens hoe jij jou dienst of product zou zoeken en kijk ook bij de zoeksuggesties van Google, je vindt deze vaak onderaan de pagina.[/vc_column_text][vc_zigzag color=”orange” css_animation=”fadeInDown”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1572294863180{margin-top: 50px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Hoe helpt een zoekwoorden onderzoek bij jouw content creatie?

Wij van zoekwoordenonderzoek.nl, specialist in het uitvoeren van zoekwoorden onderzoeken. Zoals onze naam van de website al aangeeft, houden wij ons hier dagelijks mee bezig. We zijn op de hoogte van alle tools en trends. We combineren deze kennis tot een uitgebreid rapport waarin je precies kunt zien waar jouw content over moet gaan om aan te sluiten bij de doelgroep. Met een zoekwoorden onderzoek in de hand, kun je gemakkelijk een indeling maken voor je website:

  1. Welke landingspagina’s moet je op je website hebben?
  2. Hoe ziet de categorie structuur eruit?
  3. Waarover je blog artikelen schrijven?
  4. Welke zoekwoorden moeten deze teksten bevatten
  5. Hoe komt de url structuur van de website eruit te zien (dit is alles achter je domeinnaam, zoals: voorbeeld.nl/productcategorie/product of /diensten/mijn-dienst)

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1572295321301{margin-top: 30px !important;margin-bottom: 30px !important;}”][vc_column][vc_single_image image=”2255″ img_size=”large”][vc_column_text]

  • Zoekwoorden onderzoek vanaf 25 euro per categorie
  • Voor 12:00 je aanvraag gedaan? Dan heb je het zoekwoorden onderzoek nog dezelfde dag in huis!

[/vc_column_text][rs_button size=”size-3″ btn_link=”url:https%3A%2F%2Fwww.zoekwoordenonderzoek.nl%2Fcontact%2F|title:Contact||” btn_text=”Aan de slag!”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Samen aan de slag? Wat zijn de volgende stappen?

Mogen wij jou ook gaan helpen met een zoekwoorden onderzoek uitvoeren voor jouw bedrijf? Je kunt via het contactformulier, telefonisch of via whatsapp contact met ons opnemen.

  1. We bespreken de producten en diensten van jouw bedrijf en gaan deze matchen aan Google zoektermen.
  2. Deze zoektermen splitsen we weer uit in gerelateerde termen en vragen die jouw doelgroep gebruikt om jouw dienstverlening of product te zoeken.
  3. Nadat het zoekwoorden onderzoek klaar is ontvang je deze en plannen we een gesprek in waarmee we je op weg kunnen helpen. Afhankelijk van de kennis die je al hebt, geven we je uitleg over de zoektermen, content marketing en het indelen van je website.

Dit gesprek is geheel gratis, je betaald dus alleen éénmalig voor het zoekwoorden onderzoek waarna je zelf aan de slag kunt. Mocht het niet lukken om zelf de juiste content te creeren, dan kunnen wij je altijd helpen aan een goede tekstschrijver. In de meeste gevallen kost een goede SEO (zoekmachine optimalisatie) tekst slechts 10-15 euro.

Kortom, de eerste stap, het fundament van je content marketing is een degelijk en praktisch zoekwoorden onderzoek. Hiermee kun jij zelf aan de slag, indien gewenst met of zonder verdere professionele hulp. Maar in ieder geval met ons gratis kickstart gesprek waarmee je de eerste sprint kan gaan maken.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]